söndag 22 juni 2008

Musica

Vad sägs om lite musiktips?

Eftersom min musikguru, Viktor Heimer, har skickat låtar till mig så sitter jag här och är helnöjd. Så, snäll som jag är, tänkte jag dela med mig lite!

De fem översta är relativt lugn musik och de två sista är så underbara så jag inte ens kan bojkotta dom... Och jag skyller på dom till att jag är vaken nu när klockan är snart 2 mitt i natten.

Sick Puppies - All the same

Jack Johnson - Banana Pancakes

Hoobastank - Running away

B.A.R. - Det är synd att du är så söt


Armin van Buuren & Dj Shah feat Chris Jones - Going Wrong

Dj Antoine - This time (Klass Remix)

Kate Ryan - Ella Elle L'a

Jag har faktiskt varit såpass duktig att det bara är för er att klicka på låtarna så kommer de upp. Visst är jag bra? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kate ryans nya är såååå bra!!!! Vad anvä'nder du för nerladdningsprogram?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jag lyssnar på den typ hela tiden! Limewire tankar jag från.