tisdag 17 juni 2008

Gröööönan

Här kommer fler bilder från min och min älsklings vistelse på Gröna Lund i söndags.

Den nya attraktionen - kvasten(gissa om jag, som göteborgare och jämför allt med Liseberg, skrattade när jag fick höra att den nyaste attraktionen på Gröna Lund hette kvasten. Hang Over, släng dig i väggen, here comes the Kvast).

Jag var lite skraj, men den var skoj...

Skylten talade för sig själv...

Jag inne i Lustiga huset...

Sen åkte vi Kärleks tunneln som egentligen inte hade ett skit med kärlek att göra mer än att dom hade ett kärleksbageri...

Jag och älskling hade en jättemysig dag och Gröna Lund är inte så illa som jag får det att framstå. Men man saknar dom riktiga grejerna på Liseberg men tills vidare får Gröna Lund duga.

2 kommentarer:

Unknown sa...

vi har ju inte haft hangover på flera år sandra!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Vet jag väl, jag är ju inte helt bakom flötet.