måndag 23 juni 2008

Jag älskar dig


Mitt hjärta! Jag blir helt pirrig i magen när jag ser denna bilden. Den är så fin och jag saknar dig så tokigt mycket när jag ser den. Men vi ses snart igen! Och helt ärligt? Varje minut utan dig, här borta, gör ont. Jag vill aldrig vara ifrån dig igen. Jag kan verkligen vara lycklig att jag har dig för du gör mig så hel och så lycklig. Jag älskar dig min prins, snälla låt mig ALDRIG förlora dig.

Nu är det däremot natten för min del. Återigen är klockan drygt 2, tv-programmen suger och mina ögonlockar börjar bli tunga så nu kastar jag in handduken - god natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

nämen gud va söta ni är

Sandra Paulsen Ernek sa...

Tack! :) Jag älskar den bilden!

Anonym sa...

Det är en supermysig bild! Ni måste vara jordens sötaste par! :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Could be ;)