torsdag 5 juni 2008

STUDENTEN 3/6

Så här såg mitt plakat ut...

...och så här såg jag ut när jag åkte iväg...
...på champagnefrukost hos Calle 07.15.
Och väl framme så var nästan hela klassen där! Här är Tim, Jens, Hörnell och Niklas...
...Emma, Nanna, Tobbe och Daniel...

Tobbe igen, Daniel, Daniel, Vikor och Michelle...

...jag och Veronika...
...och många fler från min fantastiska klass...
...Cassandra och jag åkte i bilen tillsammans till skolan...

...och väl framme i skolan så var det sjukt bra stämning och alla skrek och var lyckliga.




Frida, Cassandra och Veronika sitter i solen på lunchen i väntan på att alla ska samlas i aulan för att lyssna på rektorns tal.

Emma höll sig i skuggan...

...tillsammans med mig!
Cassandra, Frida, Emma och Veronika i aulan...
...tillsammans med alla de andra studenterna...
...och utanför stod familjer, släkt och vänner till studenterna och väntade...

...tills dom sprang ut, och här är vi påväg av 'scenen'.

Här är lilla jag bland allt vimmel på skolgården.
Jag var helt sinnessjukt nööööjd!
Fröken Axner sjöng en liten truddilutt...



...medans lillebror höll skylten.

Här är min underbart, fantastiska pojkvän och jag på skolgården...


...innan jag hittade Veronika och vinkade hejdå för att...


...hoppa upp på flaket!

Det var sjukt skoj...

...sen började dom spruta champagne.

Och sen åkte vi några varv och dagen fortsatte med en fantastisk mottagning på hemmaplan. Bilder därifrån kommer - tålamod mina vänner!

Inga kommentarer: