tisdag 1 juli 2008

Magiskt på Skansen

Äntligen förverkligades min dröm(jaja, give me a break...) att få se Allsång på Skansen live. Det var inte alls som jag förväntade mig - det var bättre. Här får ni se lite bilder!

Allsång på Skansen

Jag var taggad!!!

Och som tur var så var Ina också det!

Det var full-smockat med folk redan vid 4-5 snåret...

Så vi drog och käkade...

...inget bättre än 2 underbara hamburgetallrikar.

Sedan drog Anders Lundin igång publiken!

Magnus Uggla visade upp sitt band som han varit på jakt efter runt om i Sverige.

Peter Jöback och Eva Dahlgren

Tarzan sjöng... (Ännu oklart vad snubben hette men han var snuskigt duktig!)

Peter Jöback i allsångs-action...

...och EMD i vanlig pojkbands-action.

Sanna Nielsen sjöng sin nya låt när tv-sändningen var klar.

Sen kom signeringen de egentligen borde ha åldergräns på. 'Upp till 13'... Men tur nog så hade de inte det, så jag och Ina staplade in där och fick både kort, kramar och autografer.

Magnus Uggla

EMD-Erik

EMD-Mattias

EMD-Danny

Sanna Nielsen

Och tyvärr kom inte personen jag ville som mest skulle dyka upp. Jaaaa, jag är tokig i Peter Jöback, låt mig vara!!! Bättre lycka nästa gång!

Sen tog vi Djurgårdsfärjan från Djurgården (logiskt, tack, jag vet...) till Slussen för att sedan bege oss hemåt!

Vilken härlig dag! Började med ösregn och avslutades med kramar, fina kort och autografer. Ibland är det faktiskt okej att vara 13 igen. Dock inte när fotograferna publicerar deras bilder i Stockholms olika tidningar. Stackars min pojkvän, han kommer skämmas ihjäl, men det får han leva med!

VI SES NÄSTA VECKA PÅ ALLSÅNG PÅ SKANSEN!

2 kommentarer:

Madeleine Lindoff sa...

Åh Allsång på Skansen är ju underbart! Mer allsång åt folket :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Ja det var helt fantastiskt! Ja mer allsång åt folket! :)