torsdag 10 juli 2008

Gårdagen på Caféet

Igårkväll satt jag ensam hemma och kollade kriminalserier och drack rosé vilket resulterade i en liten sväng till Caféet när min prins infann sig på hemmaplan.

Men det sjukaste var att det nästintill var helt tomt på Caféet! Jag var helt chockad... Är det verkligen så mycket människor i Båstad? Eller tror alla som är hemma, att alla är i Båstad och därför väljer att inte gå ut? Det var lite sjukt...

Och här är bildresultatet från igår som finns att kika mer på, på finest.se.

8 kommentarer:

Anonym sa...

alltså varför spärrar du altid upp ögonen så där??

Sandra Paulsen Ernek sa...

Enbart för att det ska reta folk, herregud vad tror du själv?

Idiot! Det råkar nämligen vara så att jag HAR stora ögon, problems?

Anonym sa...

men det ser ju ut som han den där marilyn manson? kan du inte kisa iställe? du e söt överallt men ansikten borde du jobba på, (uttrycken alltså) du ser vettskrämd ut på alla bilderna. när du ler e du söt dock

Anonym sa...

du är så vacker

Sandra Paulsen Ernek sa...

Oj, vilken komplimang! Marilyn Manson alltså... Kan vart det finaste jag hört... Haha!

Anyways, tack! Jag ska tänka på det till nästa gång ;) Tss...

Anonym sa...

Hej Sandra! Du verkar vara en riktigt skön tjej med mycket energi. Måste också säga att du är jätte fin i håret.

Du och din kille verkar jätte lyckliga tillsammans. Jag är verkligen glad för din skull att du har hittat rätt. Det är inte alla som gör det...

Jag är nyfiken bara... Vad är det du jobbar med? Vilket härligt liv du verkar ha.

Bloggen är jättebra och lycka till med allt!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Hallå Elin! Tack, tack och åter tack! Va gullig du är.

Anonym sa...

Marylin Manson, hahaha, är du störd eller? Hon är skit fin.

sandra asså